ساخت انواع باکس فیلتر هوا

تولید دمپر آتش (Fire damper) مطابق با استاندارد بین المللی - شرکت کانال سازی تهویه نو آستیاک ۴- ساختارِ خرطومی شکلِ این محصول باعث می شود به لحاظِ فشردگی، قابلیتِ فشردگی خوبی در زمانِ بسته بندی و یا نصبِ آن بوجود آید. بسته بندی و قابلیتِ فشردگی بالا و حمل آسانِ بسته های لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی از دیگر مزایای این محصول به شمار می آید. برای آسانتر شدنِ عملیات تداخلِ دهانه ی سه راه به درونِ ساختار لوله فلکسیبل صداگیر ،باید قطر دهانه های سه راه لوله فلکسیبل صداگیر از قطرِ داخلیِ خودِ لوله فلکسیبل صداگیر به میزان پنج میل کوچکتر باشد تا این سه راهی به راحتی در درون لوله فلکسیبل صداگیر جاگرفته و تداخل به سهولت انجام پذیرد. در امر کانال سازی کانال سازان و طراحان آن هنگام کانال کشی سعی میکنند تا به هیچ وجه کانال L شکل نسازند زیرا هنگامی که کانالی را به صورت L شکل میسازند با افت جریان هوا در کانال سازی میشوند و ممکن است هوای شدت دار و خوب را که از کولر تا دریچه که معمولا به خانه ها ختم میشود نداشته باشید و شما ر ابا مشکل روبرو کند. به عنوان مثال در محل نصب شیرهای اصلی ساختمان که کنترل کننده لوله کشی کل ساختمان هستند از دریچه بازدید استفاده می شود.

دمپر دود و آتش موتوری

​&;​​!

در کل، ویژگیهای دریچه زیر فن کویل باید با توجه به نیازهای سیستم تهویه مطبوع و محیط انتخاب شوند تا به بهرهوری و کنترل مطلوب جریان هوا و تنظیمات محیطی برسانند. این نوع دریچه با اضافه کردن یک سیستم قفل زیمنسی، قابلیت کنترل دقیق و مؤثر بر دسترسی به فضاهای خاص را فراهم میکند. 5- پس از نوشتن فرمول روی دکمه در زیر آن کلیک کنید و یک رنگ دلخواه برای برجسته کردن مقادیر نتیجه جستجو انتخاب کنید. نصب دریچه فن کوئل در زیر خود دستگاه این امکان را میدهد تا در هنگام بروز مشکل و یا تمیز کردن فن، تکنسین بتواند به راحتی به تمام بخشها دسترسی داشته باشد. دریچه بازدید در بعضی مدلها دقیقاً در زیر خود فن کوئل نصب میشود تا جریان هوا بهتر و سریعتر پخش شود. قیمت دریچه بازدید فن کوئل به نوع درب و قفل آن هم بستگی دارد. سپس درب و پانل گچی را روی را روی قاب دریچه قرار داده و به هم پیچ کرده و متصل میکنیم. این دریچه روی دیوار، سقف و زمین قابل نصب است.

ترمینال حجم ثابت گرد نصب دریچه فنکویل آسان و سریع است. به طور کلی، دریچه بازدید فنکویل در زیر خود فن و یا کانالهای پخش هوا نصب میشود. به طور کلی دمپرهای ضد انفجار به منظور محاظت از تجهیزات و جان انسان ها مورد استفاده قرار میگیرند و یکی از کاربردی ترین روش ها برای پایین اوردن و حتی نداشتن خسارات ناشی از حوادث احتمالی که ممکن است پیش بیاید کارآمد هستند. همانطور که گفتیم، یکی از اصلیترین جاهایی که دریچه نصب میشود در زیر خود فنکویل است. رنگ دریچه فنکویل با استفاده از پودر رنگ استاتیک انجام میشود. سایز دریچه فنکویل هم در قیمت آن تاثیر زیادی دارد. این رنگ کورهای است و مقاومت زیادی به دریچه میدهد. یکی از این اجزا استفاه از فن فیلتر باکس در مکانهایی است که به درجه بالایی از خلوص هوا نیاز دارند؛ اتاق تمیز است. اگر خروجی یک محیطی آلوده باشد از این قطعه استفاده می شود و با کمک فیلتر هایی که داخل آن وجود دارد، از خروج هوای آلوده جلوگیری می شود.

یکی دیگر از نکاتی که در صداگیری پمپ باد نقش اساسی دارد، محل نگهداری کمپرسورهای باد درب بازدید – شرکت تهویه سازه شار است. برای اینکه فقط هوا وارد کانال تأمین هوای تازه شود و از ورود آب باران و برف و اجسام دیگر جلوگیری گردد، روی ورودی هوای تازه از لوور هوارسان که یکی از انواع لور کانال است استفاده میشود. در ویدئو آموزشی که در پایین قرار دادهایم، میتوانید روش نصب برنامه روی تلویزیون اندروید و همچنین گوشی و دیگر موارد را یاد بگیرید. دومین آیتم که باید در زمانِ سایز زدن باید مورد توجه قرارگیرد این موضوع می باشد که حتما باید صفربه صفرِ طول و عرضِ حفره ی نصبِ دریچه بازدید کناف را اندازه گرفت و لحاظ کردنِ بادخور را به سازنده دریچه بازدید کناف محول نمود.(لازم به ذکر است سازنده دریچه بازدید کناف بصورتِ استاندارد برای دریچه بازدید کناف بادخور می گذارد). پس در این مدل دریچه، لازم است تا ابعاد آن با ابعاد دستگاه فن همخوانی داشته باشد. با ما همراه باشید تا به شما عزیزان اطلاعات مناسبی در مورد این دمپرهای خاص و نحوه کارکرد آنها ارائه دهیم. با نصب سایلنسر هواکش، سطح صدای هواکش کاهش مییابد که میتواند بهبود کیفیت هوای داخلی و کارایی سیستم تهویه مطبوع را افزایش دهد.