سرنوشت رقابت پلتفرم های داخلی و خارجی عصر ارتباط

فهرست مطالب

پلتفرم های داخلی در مرحله اولیه راه اندازی یک استارتاپ ممکن است ارزش آن نزدیک به صفر باشد اما ارزش گذاری استارت آپ باید رقمی بسیار بالاتر از این باشد. این پروتکل ها با استفاده از رمزنگاری و امضای دیجیتال، امنیت ارتباط را تضمین می کنند و از تهدیداتی مانند تقلب در ارتباط و تهدیدات Man-in-the-Middle جلوگیری می کنند. آیا میشود همچون قواعد ساخت یک قطعه نظامی با تعدادی متخصص و یک سایت که تجهیزات سختافزار و آزمایشگاهی را در اختیار متخصصین قرار میدهد، میتوان به یک پلتفرم رسید. برای ساخت اپلیکیشنهای دستگاههای اپل، زبان سوئیفت پیشنهاد دانش بنیان میشود. در اصل، پیچیدگی برنامه نویسی موبایل بیشتر مربوط به ساخت و توسعه بکاندی میشود که در پلتفرمهای مختلف قابل اجرا و استفاده باشد. ممکن است شما یک دانشچوی رشته کامپبوتر باشید یا شاید به سرتان خطور کرده باشد که برنامه نویسی را از ساخت اپلیکیشن هایی برای موبایل شروع کنید. این سرویس، از سال ۲۰۱۹ کار خود را آغاز کرده و تاکنون توانسته ۱۵ میلیون کاربر از سرتاسر جهان به دست آورد. پس این قضیه برای مالکان یک استارت آپ یا کارآفرینی که آن را راه اندازی کرده است بسیار مهم خواهد بود. پس این مرحله خیلی مهم است و بازخوردهایی می گیرید بسیار به شما کمک خواهد کرد.

فضای ابری ایرانی

از دیگر مزیت ها و امتیازات شرکت های مبتنی بر دانش می توان به موارد زیر اشاره کرد.با تایید و مورد حمایت قرار گرفتن ایده و طرح نوین شرکت های دانش محور، این شرکت ها، از پرداخت مالیات، عوارض و همچنین پرداخت های گمرکی به مدت زمان 15 سال معاف می شوند.با تایید صلاحیت شرکت های مبتنی بر دانش، امکان کسب وام های جهت تولید محصولات و یا عرضه خدمات به صورت پرداخت های بلند مدت بدون هیچگونه بهره بانکی برای چنین شرکت هایی فراهم می شود.به چنین شرکت هایی ، در خصوص راه اندازی واحد های فناوری، پژوهشی، پارک علم و فناوری، تخصیص آزمایشگاه و بسیاری از موارد دیگر اولویت داده می شود.با تایید طرح و ایده های نوین و نوآورنه شرکت های مبتنی بردانش ، امکان بیمه شدن محصولات، به جهت کاهش خطر پذیری آن ها ایجاد می شود.باید متذکر شویم که صندوق نوآوری، شکوفایی و استعداد یابی کشور ایران در راستای حمایت از ایده های نوین، بین ۳۰۰ میلیون الی ۵ میلیارد تومان تسهیلات تجاری سازی محصولات و خدمات، به چنین شرکت های دانش محور اعطا میکند. استفاده از استاندارد در سامانه نیوان نشان از اهمیت امنیت و راحتی استفاده برای کاربران دارد و به آن ها این امکان را می دهد تا به صورت مرکزی و کنترل شده به برنامه ها و سرویس های مختلف دسترسی داشته باشند. ᠎​​.

شما میتوانید تمامی فایلها و اطلاعات خود را در فضایی نامحدود ذخیرهسازی کنید و ازطریق سایت آروان کلود و از هر کجا به آسانی به آنها دسترسی پیدا کنید. اینها سوالاتی هستند که بسیاری از تازهواردها و حتی معاملهگران بازار کریپتوکارنسی در ایران از خود میپرسند. تبلیغات سنتی با توجه به نحوه اجراییشان محدودیتهای زیادی دارند و با توجه به نوع نمایش محتوایشان از نظر محتوای قابل نمایش محدودتر نیز میشوند، اما تبلیغات آنلاین محدودیت بسیار کمتری نسبت به تبلیغات سنتی دارند و قابلیت شخصیسازی بسیاری دارند، حتی در نحوه انجام تبلیغات. ابرآروان در پاسخ به این پرسش نیز پاسخ مفصلی ارائه کرد: «در حال حاضر، با توجه به فرهنگسازی که در سالهای اخیر انجامشده، درخواست برای سرویسهای افزایشیافته است. این زبانها دارای پرهزینهترین روشهای توسعه هستند. بهتر است این 100 نفر افرادی کاملا غریبه و ناشناس باشند چون اگر آشنا باشند مطمئن باشید برای روحیه دادن به شما می گویند محصول تان خیلی خوب است هرچند که اصلا به درد به خور نباشد. اگر بتوانید هفته ای 5 درصد به کاربرانتان بیافزایید مطمئن باشید رشد خوبی را طی خواهید کرد. به عنوان مثال اگر همراه شما نشدند مسئله را جویا شوید. مرحله بعدی این است که محصول اولیه خود را حداقل به 100 نفر نشان دهید و نظرات آن ها را جویا شوید.

اما امروز خیلی چیزها عوض شده اند. بهترین راه این است که نمونه اولیه یا نسخه دمو خدمت و محصول تان را بسازید و ارائه دهید. معمولا می گویند 1000 کاربر باید جذب کنید تا بتوانید از بازخوردهای آن ها محصول یا خدمت تان را کامل کنید. از آنجایی هم که قیمت گذاری روی یک شرکت یا یک استارت آپ بر اساس فرضیات و حدسیات انجام می گیرد ممکن است در آینده ارزش واقعی آن محقق یابد یا اینکه برعکس هیچ گاه آن ارزش گذاری آن صحیح نباشد. ادنگاه یک پلتفرم تبلیغات آنلاین است که تمرکز خود را بر انجام تبلیغات در اینستاگرام قرار دادهاست. خیلی از دوستان که هیچ وقت نمی توانند استارت آپ خود را راه اندازی کنند در این مرحله متوقف می شوند. چرا اصلا این چیزها به وجود آمدهاند؟ اما امروز خیلی چیزها عوض شده اند. ایده های خیلی خوبی دارند ولی هیچ وقت نمی توانند آن ها را نیوان عملی کنند. بهتر است برای شروع ایده و برند یا شرکت خود را ثبت کنید. بعد از تامین سرمایه گذار یا شریک همه چیز آماده است تا استارت آپ خود را پلتفرم های ایرانی راه اندازی کنید.