قیمت، مشخصات فنی و انواع مدلها ازکی وام (3)

فهرست مطالب

قسطها را باید به صورت ماهیانه پرداخت کنید و ۳۶ ماه برای پرداخت اقساط فرصت دارید. لازم است بدانید بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری است و همه دارندگان وسایل نقلیه موتوری باید این بیمهنامه را خریداری کنند. رنو ساندرو البته در مدلهای مختلفی روانه بازار شده که هر یک از مدلهای آن آپشنهای مختلفی دارند و به همین دلیل در زمان خرید باید موارد مختلفی را مورد بررسی قرار دهید. رنو ساندرو نیز از جمله خودروهای بسیار جذابی است که نمونه دنده اتوماتیک آن نیز عرضه شده است. با نگاهی به ماشین های دنده اتومات موجود در بازار میتوان دریافت که تنوع قیمتها بسیار زیاد است، با این وجود در این مطلب تلاش کردیم تا تعدادی از ارزانترین خودروهای دنده اتومات موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. پژو پارس اتوماتیک نیز یکی از همین موارد است که باعث شده تا این خودرو نیز در لیست بهترین خودروهای دنده اتومات ایرانی معرفی خرید و فروش حواله خودرو جانبازان – آکادمی مالی مسعود شود. خودروی دنا نسل جدید سمند محسوب میشود که در سالهای اخیر به بازار ایران معرفی شده است. پژو پارس در طول سالهای عمر خود با تغییرات بسیار زیادی همراه شده و مدلهای مختلفی از آن را در بازار شاهد بودهایم. کیفیت بسیار بالا در کنار طول عمر طولانی باعث شده تا ساندرو تبدیل به یک خودرو پرفروش و جذاب در ایران شود.


روغن موتور خودرو

استفاده از گیربکس اتومات این خودرو را تبدیل به یک گزینه عالی برای کسانی کرده که به دنبال داشتن یکم خودرو دنده اتومات مناسب با قیمت ارزان هستند. ماشین کوییک از این امکانات بیبهره است. این خودروی هاچبک جزو ارزانترین خودروهای اتومات موجود در بازار است که از یک گیربکس ۶ سرعته بهره میبرد، امکانات خوبی دارد و در کل خودروی معقولی به شمار میرود، اما در مقایسه با رقبا عملکرد ضعیفتری دارد. بر اساس دادههای موجود در آگهیهای دیوار قیمت یک دستگاه ساینا اتوماتیک در بازار کشور در بازه قیمتی ۱۷۰ میلیون تومان تا ۲۶۰ میلیون تومان قرار دارد که این قیمت بر اساس سال ساخت، میزان کارکرد و سلامت فنی متغیر است. در مورد تارا اما نمیتوان چنین گفت زیرا هرچند طراحان ایرانخودرو سعی داشتهاند این ماشین را هم از پژو ۳۰۱ متمایز کنند و هم نمای مدرنتری به آن ببخشند، اما طراحی عجولانه کار را خراب کرده و باعث شده ظاهر تارا بیتناسب و سردرگم به نظر برسد. با مرور دادههای به دست آمده از آگهیهای دیوار میتوان گفت که قیمت یک دستگاه برلیانس اتوماتیک در بازار دست دوم کشور، در بازه قیمتی ۲۴۰ میلیون تا ۳۸۰ میلیون قرار دارد.  ​.


شاهین سایپا به دلیل پلتفرم جدیدی که دارد خودروی بهروزی محسوب میشود. دنا پلاس ایران خودرو با وجود ضعفهایی که دارد، به دلیل طراحی زیبا و قابل قبول در بازار داخلی، امکانات و آپشنها و قدرت موتور کافی، خودروی مناسبی برای خانوادههای ایرانی است. در دهه اخیر بی ام و به دلیل قیمت مناسبتری که از مرسدس بنز دارد بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. هایما یکی از خودروهای گروه خودروسازی ایران خودرو بهشمار میآید که طرفداران زیادی هم دارد. با توجه به اینکه کیفیت خودروهای داخلی بسیار پایین است و در کنار این کیفیت پایین، خرابیهای زیادی را نیز برای آنها متصور هستیم، رفتن سراغ گزینههای اتومات ارزان قیمت باعث میشود تا چالشها و هزینههای نگهداری آنها به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. حداکثر سرعت این خودرو ۱،۵۴۵ کیلوگرمی نیز ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است. سایپا برای این خودرو از یک موتور یکونیم لیتری با مصرف ترکیبی هفت لیتر در ۱۰۰ کیلومتر استفاده کرده است. گیربکس این خودرو نیز از نوع است. استفاده از یک گیربکس اتومات نیز باعث شده تا در لیست بهترین خودرو دنده اتوماتیک ایرانی از آن نیز یاد کنیم. تندر 90 پلاس نسخه به روز شده ال 90 است که این بار با یک گیربکس اتومات 4 سرعته روانه بازار شد. ​​.


از معایب این خودرو همانطور که گفتیم شباهت آن به تیبا و کیفیت ساخت نه چندان بالای آن است. کیفیت ساخت برلیانس چندان مرغوب نیست و بازار خرید و فروشش ضعیفتر از است. با این حال، این خودرو بدون عیب هم نیست. همچنین، کابین آن از کیفیت ساخت بالایی برخوردار نیست. همچنین، اگر قصد خرید این خودرو را دارید، با رفتن به صفحه خرید برلیانس در سایت دیوار از جدیدترین قیمتهای این اتومات ارزان و خوشقیمت مطلع شوید. همچنین، این خودرو امکانات رفاهی بهتری از استپوی دارد. اینکه چین به عنوان یکی از کشورهایی با نیروی کار ارزان شناخته میشود، در این بین نقش مهمی دارد. این ماشین مجهز به یک گیربکس اتومات ۴ دنده ساخت ژاپن است که عملکرد نسبتا مطلوبی را ارائه میکند. پژو پارس به عنوان یک خودرو بسیار جذاب ایرانی شناخته میشود که طرفداران بسیار زیادی داشته و هنوز هم با وجود گذشت بیش از سالها از زمان ورود آن به بازار ایران، از پرفروشترینهای بازار است. اگر بخواهیم لیستی از بهترین خودرو اتوماتیک ارزان ایرانی ارائه کنیم، پژو پارس را میتوان یکی از بهترین گزینهها در این لیست قرار داد.