وزارت دادگستری تحقیقات حقوق مدنی را با اداره پلیس مونت ورنون – CBS نیویورک آغاز می کند


مونت ورنون، نیویورک (CBS نیویورک) – وزارت دادگستری ایالات متحده تحقیقات گسترده ای در زمینه حقوق مدنی با اداره پلیس مونت ورنون آغاز کرده است.

وکلای ایالات متحده می گویند که این تحقیقات به نحوه برخورد پلیس مونت ورنون با سیاه پوستان می پردازد. اتهام زور بیش از حد و نحوه مدیریت شواهد از جمله ادعاهای دیگر، تونی آیلو از CBS2 روز جمعه گزارش داد.

بیشتر بخوانید: داوید گیر، دانشجوی دانشگاه کلمبیا در نزدیکی پارک مورنینگ ساید با چاقو کشته شد. منابع می گویند که اعضای مظنون باند بازداشت شده اند.

دیمین ویلیامز، دادستان ناحیه ایالات متحده، گفت: «تحقیقاتی که امروز اعلام می کنیم، ارزیابی خواهد کرد که آیا اداره پلیس مونت ورنون بر اساس تبعیض عمل می کند که سیاهان را از بدرفتاری متمایز می کند یا خیر.» در جنوب نیویورک گفت.

ویلیامز به چند نمونه اخیر از سوء رفتار اشاره کرد. شامل فیلم دوربین بدن است که نشان می دهد افسر سفید رنگ مونت ورنون یک زن سیاه پوست را به زندان می برد و او را به سلول هل می دهد. زن تلو تلو خورد و مجروح شد.

کریستن کلارک، دستیار دادستان ایالات متحده

ساعت: DOJ تحقیقات در اداره پلیس ماونت ورنون را اعلام کرد

بیشتر بخوانید: وینسنت مالوو، یک آتش نشان آزمایشی FDNY، پس از یک اپیزود پزشکی در حین تمرین جان خود را از دست داد.

شهردار شاوین پترسون هاوارد از فدرال رزرو خواسته است تا علیرغم وجود رهبران سیاهپوست طولانی مدت در شهرداری و اداره پلیس تحقیق کنند. او گفت که رفتار نادرست افسر یک موضوع ریشه ای است.

“گوش کن، فقط به این دلیل که شما رهبری سیاه پوست دارید. این بدان معنا نیست که شما رهبری دارید که همیشه متعهد به تغییر بخش پلیس است. پترسون هاوارد گفت: فکر می‌کنم وضعیت موجود برای مدت طولانی وجود داشته است.

از ساکنان خواسته می شود با اطلاعاتی که ممکن است به محققان کمک کند با فدرال رزرو تماس بگیرند.

یکی از اهالی روستا به آیلو گفت: «امیدوارم که آنها سیستم را تغییر دهند.

بسیاری از شیوه های گذشته که در حال بررسی هستند حذف شده اند.

اخبار بیشتر: “ما در حال حاضر رسماً در یک وضعیت اضطراری خون هستیم”: مرکز خون نیویورک خواستار اهدا است

گلن اسکات، کمیسر پلیس مونت ورنون، پیش‌بینی می‌کند که تحقیقات با کشف اینکه بخش در مسیر درستی است و اصلاحات مهمی در حال انجام است، پایان خواهد یافت.