پس از پخش شدن ویدیوی دستگیری – WCCO، افسر MPD را به انضباط فرا می خواند


مینیاپولیس (WCCO) – پس از اینکه یک ویدیوی شبکه های اجتماعی ویروسی نشان می دهد که درگیری فیزیکی زمانی که او می خواهد مرد 64 ساله ای را در فروشگاه آلدی دستگیر کند، یک افسر پلیس مینیاپولیس را به تنبیه انضباطی دعوت می کند.

این ویدئو زمانی شروع می شود که یک افسر پلیس در مینیاپولیس، برچسب نامش می گوید که C طولانی مرد را – که خود را تروی لی بیلوپس معرفی می کند – از یقه می گیرد و او را داخل پیشخوان می اندازد. این دو به مدت یک دقیقه و نیم روی زمین مبارزه می کنند و در این مدت بیلوپس چندین بار به افسر می گوید که او را لمس نکند زیرا او در مقابل دستگیری مقاومت می کند.

بیشتر بخوانید: آب و هوای مینه سوتا: احتمال بارش بیش از 6 اینچ برف در مرد شمالی این آخر هفته، دمای سرد برای دنبال کردن

وقتی یکی از همکاران از لانگه می پرسد که چرا بیلوپ دستگیر شده است، لانژ پاسخ می دهد: “چون او مانع می شود.”

این حادثه چهارشنبه شب حوالی ساعت 6 بعد از ظهر در Aldi در شرق فرانکلین رخ داد. این ویدئو همان شب پست شد و از صبح شنبه بیش از 100000 بار دیده شده است.

در این ویدئو، افسر ادعا می کند که Billups با شخص دیگری درگیر است، اما Billups مخالف است. او به افسر گفت: ما دعوا نداریم، صحبت کرده ایم. پیش از این صدایی از دوربین به افسر گفته بود که “دو نفر در حال گفتگو هستند و شما با هل دادن او اوضاع را تشدید می کنید.”

افسر و بالوها به بیرون می روند و ویدیو نشان می دهد که لانگه با او در مورد تغییرات ادعایی که منجر به حادثه می شود روبرو می شود. بیلاپس دوباره می گوید که او فقط با شخص دیگری صحبت می کرد و به آنها می گوید که به او دست نزنند. مدت زیادی دستگیر شد و سپس بیلوپس.

بیشتر بخوانید: مرد 75 ساله در تصادف اوتر پارت کانتی کشته شد

وی دستگیر و متهم به ممانعت از روند قانونی شد.

شبکه عدالت نژادی، یک سازمان مردمی به رهبری رئیس سابق شعبه مینیاپولیس NCAAP نکیما لوی-آرمسترانگ، می گوید: «روشن است که نیروی بیش از حد افسر لانژ وضعیتی به نام تنش زدایی را تشدید کرد. این گروه خواهان “اقدامات انضباطی فوری” علیه افسر کریستوفر لانگ است، خواه این افسر تا زمان بررسی وضعیت یا اخراج در مرخصی اداری قرار گیرد.

پلیس مینیاپولیس می گوید این حادثه به اداره بازبینی رفتار پلیس ارجاع شده است. پلیس به WCCO گفت: «سیاست‌ها و آموزش‌های وزارت همچنان بر اهمیت تلاش‌های کاهش تنش برای تثبیت و حل و فصل موقعیت‌ها در صورت ایمن و امکان‌پذیر تأکید می‌کند.

این ویدئو در زمانی منتشر شد که شهردار جیمز فری 27 میلیون دلار دیگر برای اداره پلیس مینیاپولیس که در دو سال گذشته با کمبود کارکنان دست و پنجه نرم کرده است، درخواست می کند.

اخبار بیشتر: زنی 47 ساله در خ. پل