MLB برای اولین بار از سال 95 با پایان یافتن قرارداد – سی بی اس بوستون – کناره گیری می کند


ایروینگ، تگزاس (AP) – قرارداد چانه زنی دسته جمعی لیگ برتر بیسبال چهارشنبه شب به پایان رسید. در نتیجه، این ورزش پس از 9740 روز در 26 و نیم سال از پایان دادن به صلح کار متوقف شده است.

بازیکنان و صاحبان تیم با موفقیت به چهار توافق متوالی بدون وقفه دست یافتند. اما آنها بیش از دو سال است که با یکدیگر روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: این اپیدمی همچنان بر صنعت گردشگری در ماساچوست تأثیر می گذارد.

مذاکرات زمانی پایان یافت که مذاکره کنندگان اجرایی هتل اتحادیه را حدود 9 ساعت قبل از پایان معامله در ساعت 11:59 شب به وقت شرقی ترک کردند. بازیکنان گفتند که MLB پیشنهاد اقتصادی جدیدی در سطح متوسط ​​این هفته ارائه نکرده است.

اتحادیه پس از خشم در مورد حقوق متوسط ​​کمتر، خواستار تغییر است بازیکنان میان رده توسط تیم هایی که بر پرداخت حقوق به ثروتمندان و کهنه سربازانی که جوانان کم دستمزد را پشت سر می گذارند، مجبور می کنند. مخصوصا در باشگاه های مختلف برای پاره کردن لیست برای ایجاد لیست جدید

“به عنوان یک بازیکن ما یک مشکل مهم در آن دیدیم. ما مشکلاتی را در مسابقات و نحوه رفتار تیم ها به دلیل برخی قوانین موجود در آن می بینیم. و مجبور شد تنظیماتی را انجام دهد تا رقابت را مطرح کند.”

یازده هفته باقی مانده تا پرتاب کننده و شکارچی برای تمرین بهاری در 16 فوریه گزارش دهند و حدود 70 روز دیگر تا رسیدن به توافق باقی مانده است تا بتوانند به موقع شروع کنند. تاریخ افتتاحیه برای 31 مارس تعیین شده است و حداقل سه هفته تمرین باید در گذشته سازماندهی شده باشد.

مدیریت قصد دارد محدودیت‌های حقوقی که در چند دهه گذشته دریافت کرده است را حفظ کند. این درخواست اتحادیه را برای آنچه که تیم به عنوان یک تغییر عمده در ساختار اقتصادی ورزش می‌دانست، رد کرد. این شامل کاهش زمان خدمات مورد نیاز برای داوری آژانس مستقل و حقوق و دستمزد است.

چندین باشگاه در تلاش برای اضافه کردن بازیکنان قبل از تعطیلی هستند و انتظار می رود که قرارداد را متوقف کنند، بیش از 1.9 میلیارد دلار، از جمله رکورد یک روزه بیش از 1.4 میلیارد دلار در روز چهارشنبه.

بن چرینگتون، مدیر کل پیتسبورگ گفت: به نظر می رسد حداقل برخی از گروه های مستقل در چند روز گذشته سریعتر حرکت کرده اند.

دو کمیته فرعی از هشت کمیته اجرایی اتحادیه، مارکوس سمین، بازیکن داخلی تگزاس (175 میلیون دلار) و شرزر (130 میلیون دلار) قرارداد بزرگ را امضا کردند.

شرزر گفت: «این واقعا سرگرم کننده است. من یک طرفدار بزرگ بازی هستم. و تماشای امضای قرارداد همه دیدن تیم ها در زمان مناسب به این شکل طراوت بخش است زیرا ما در چند فصل گذشته شاهد توقف بوده ایم.»

از زمانی که یک اعتصاب 232 روزه در فصل 1994 کوتاه شد، چیزهای زیادی تغییر کرده است که منجر به لغو اولین سری مسابقات جهانی در 90 سال و به تعویق افتادن فصل 1995 شد.

این اختلال زمانی پایان یافت که یک قاضی فدرال – سونیا سوتومایور، قاضی دادگاه عالی آینده – حکمی صادر کرد و مالکان را مجبور به بازگرداندن قوانین کاری قراردادهای کار منقضی شده کرد.

بیشتر بخوانید: فرماندار چارلی بیکر: تصمیم به عدم نامزدی برای دوره سوم “پیچیده و دشوار”

متوسط ​​حقوق از 1.17 میلیون دلار قبل از اعتصاب به 1.11 میلیون دلار کاهش یافت، اما از آن زمان به افزایش بی امان بازگشته است. اوج آن در سال 2017 به کمتر از 4.1 میلیون دلار رسید، اولین فصل از آخرین فصل CBA، اما احتمالاً با محاسبه رقم نهایی امسال به حدود 3.7 میلیون دلار کاهش می یابد.

پول در بالای ساختار حقوق و دستمزد متمرکز شده است. از حدود 1955 بازیکنی که هر زمان که وارد ماه آخر فصل معمولی شدند، قرارداد لیگ اصلی را امضا کردند، 112 بازیکن از 31 آگوست امسال 10 میلیون دلار یا بیشتر درآمد داشتند که 40 بازیکن درآمد داشتند. حداقل 20 میلیون دلار با احتساب سهم خود کسب کنید. از جوایز امضا

1397 درآمد زیر 1 میلیون دلار بود که 1271 از آنها 600000 دلار یا کمتر و 332 دلار زیر 100000 دلار بود که بازیکنان جوانی بودند که به خردسالان سفر می کردند.

تونی کلارک، رئیس اتحادیه های کارگری پایه اول سابق آل استار که پس از مرگ مایکل وینر در سال 2013 به عنوان مدیر اجرایی خدمت کرد، گفت که بازیکنان به اتفاق نظر داشتند و نیاز به همکاری برای دستیابی به اهداف مشترک را درک کردند. دو طرف هنوز در حال پیگیری یک دعوی قضایی کوتاه در فصل 2020 با شیوع ویروس هستند. با نگاه کردن به اینکه فصل چگونه خواهد بود و در برابر یک داور بی طرف کار خود را آغاز کرد

اتحادیه حق امتیاز را مسدود می کند همانطور که معمولاً مذاکره می شد، پول نقد، اوراق بهادار و سرمایه گذاری های خزانه داری ایالات متحده تا 31 دسامبر بالغ بر 178.5 میلیون دلار بود. طبق یک فرم افشای مالی که در وزارت کار ایالات متحده ثبت شده است.

شرزر گفت: “ما پشت پولی که می توانیم به بازیکنان اختصاص دهیم صندوق جنگی بزرگی داریم.”

برخی از نمایندگان بازیکنان حدس می‌زنند که اعتبارات اجرایی ممکن است پس از کاهش درآمد ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا ضعیف شود. اما وضعیت مالی باشگاه در انظار عمومی نسبت به اتحادیه مبهم تر است. این امر تأیید قدرت مالی نسبی برای تحمل ساعات طولانی کار را دشوار می کند.

راب مانفرد، که در سال 2015 پس از یک قرن به عنوان مذاکره کننده کارگری MLB، از Bud Selig به عنوان کمیسر انتخاب شد، ماه گذشته به صراحت اعلام کرد که مدیریت می خواهد یک وقفه در میانه فصل را به پایان برساند.

«ما این راه را رفته‌ایم. ما در سال 89 تا 90 قفل شده بودیم.» او گفت: «فکر نمی‌کنم سال 94 برای کسی خیلی خوب باشد. فکر می کنم وقتی ورزش های دیگر را تماشا می کنید این الگو به کنترل زمان اختلافات کاری و تلاش برای کاهش احتمال اختلال در فصل تبدیل می شود. این چیزی است که در مورد آن است. این به ناچار به فصل آسیب می زند.»

اسکات بوراس، مذاکره کننده قرارداد شرزر و 325 میلیون دلاری کوری سیگر با تگزاس. این اتحادیه ها را وادار کرده است که این تغییر را برای کاهش انگیزه برای کاهش حقوق در طول بازسازی تایید کنند.

بوراس گفت: “گاهی اوقات قوانین بازی آنها را ملزم به انجام کارهایی می کند که به نفع بازی نیست تا آنها را رقیب بهتری برای سال آینده کنند.” آنها باید کارهایی را انجام دهند که قانون باید انجام دهد.»

اخبار بیشتر: نترسید: پزشک بوستون می گوید واکسن باید روی Omicron Variant کار کند

(کپی رایت 2021 Associated Press. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد، یا توزیع مجدد کرد.)