“آینده مانند یک مکان ترسناک است:” برنامه دالاس ISD به والدین و دانش آموزان کمک می کند تا در دنیای نامشخص حرکت کنند – دالاس CBS / فورت ورث


دالاس، تگزاس (CBSDFW.COM) – به نظر می رسد خشونت در مدرسه طاعونی است که با واکسن نمی توان آن را کاهش داد.

با چهار کشته این هفته در تیراندازی در میشیگان، یک الگوی آشنا در حال ظهور است: وحشت، افکار، و دعا، برخی از آنها، سکوت، و والدین در تلاش برای یافتن کلمات جدید برای یافتن آرامش در دنیایی نامطمئن.

بیشتر بخوانید: مادری در تگزاس شمالی میلیون‌ها نفر را برای درمان اختلال عصبی نادر پسرش جمع‌آوری می‌کند

«در بین دانش‌آموزان جوان افسردگی و اضطراب بسیار بیشتر از آنچه قبلاً دیده‌ام وجود دارد. مونیکا مونوز، روانشناس، متخصص دارای مجوز در روانشناسی مدرسه که از دانش آموزان در دالاس ISD حمایت می کند، می گوید فقط این احساس می کند که دنیا روی شانه های آن است.

این ناحیه میلیون‌ها دلار را در مشاوران و حمایت‌های بهداشت روانی اضافی سرمایه‌گذاری کرده است، عمدتاً در پاسخ به COVID-19، اما کارشناسان می‌دانند که موارد بسیار بیشتری وجود دارد.

«بسیاری از «چه چیزی»، درست است؟ اگر همه اینها در دنیا اتفاق می افتد، دنیایی که به آن می آیم و می خواهم در آن رشد کنم چیست؟ “نگرانی مونوز از دانش آموزی که اکنون می بیند و همسالانش.” این سال ها رویاها هستند. آنها می خواهند در مورد آینده رویاپردازی کنند. آینده مکان ترسناکی است.

با این حال، او می‌گوید خبر خوب این است که دانش‌آموزان بیشتری نسبت به قبل متوجه می‌شوند که به حمایت عاطفی نیاز دارند و از آنها حمایت می‌کنند.

اکنون او به والدین یادآوری می کند که دانش آموزان می توانند حتی در دنیای نامشخص احساس امنیت بیشتری داشته باشند. او پیشنهاد می کند که ساختار بیشتری را به روال خانواده اضافه کنید، از جمله زمان صحبت اختصاصی.

بیشتر بخوانید: 2 پزشک دالاس به دلیل کلاهبرداری گسترده در خدمات درمانی به 23 سال زندان محکوم شدند

برخی از راه هایی که والدین می توانند به دانش آموزان خود در مواقع عدم اطمینان کمک کنند (اعتبار: CBSDFW.COM)

والدین باید سوالاتی با پایان باز بپرسند که بهترین بخش روز شما چیست؟ یا “بدترین اتفاقی که امروز افتاد چه بود؟” “دوست داری چه کاری متفاوت انجام بدهی؟”

و سپس شاید سخت ترین قسمت برای والدین: فقط گوش کنید.

مونوز می‌گوید: «یک چیزی که زیاد مطرح می‌شود این است که دانش‌آموزان وقتی احساسات خود را به اشتراک می‌گذارند احساس بی‌اعتباری می‌کنند و اغلب آنها را تعطیل می‌کنند. بنابراین آنها به اشتراک می گذارند که غمگین هستند. اوه، شما نباید غمگین باشید. این چیزی است که شما باید احساس کنید. ” من عصبانی هستم. ‘ شما نباید احساس عصبانیت کنید. در اینجا این است که چگونه باید احساس کنید. بسیار مهم است که اجازه دهیم کودکان احساس کنند و مکانی برای به اشتراک گذاشتن آن احساسات داشته باشند. “

و همیشه به یاد داشته باشید که سالمندان شما به دنبال شما هستند. مونوز می گوید که اگرچه نوجوانان امروزی ممکن است ایمان خود را نسبت به دنیای اطراف خود از دست داده باشند، اما او امید زیادی به آنها دارد.

اخبار بیشتر: پدر فورت ورث به دلیل سوء استفاده از دختر 3 ساله ای که درگذشت دستگیر شد

«به همین دلیل است. آنها سلامت روان را درک می کنند. آنها مسائل، احساسات و چیزهایی را می فهمند که در دوران جوانی من زیاد درباره آنها صحبت نمی کردیم… مسائل عدالت اجتماعی. آنها مایل به تغییر جهان هستند، ما باید به آنها گوش دهیم. “