PG&E برای پرداخت 125 میلیون دلار جریمه به عنوان بخشی از حل و فصل آتش سوزی Kincade



مقامات روز پنجشنبه اعلام کردند که شرکت گاز اند الکتریک اقیانوس آرام که تجهیزات معیوب آن عامل بدترین آتش سوزی کالیفرنیا در سال 2019 شناخته شده است، 125 میلیون دلار جریمه و جریمه به عنوان بخشی از توافق با تنظیم کننده های ایالتی پرداخت خواهد کرد.

طبق توافق با بخش امنیت و اجرای کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا، سهامداران PG&E 40 میلیون دلار جریمه به صندوق عمومی ایالت پرداخت خواهند کرد.

این شرکت همچنین موافقت کرد که نرخ ها را برای پوشش هزینه 85 میلیون دلاری حذف دائمی تاسیسات انتقال فرسوده افزایش ندهد و مجموع جریمه ها و جریمه ها را به 125 میلیون دلار افزایش داد.

تحقیقات آتش نشانان ایالتی نشان داد که یک خط انتقال معیوب PG&E باعث آتش سوزی Kincade شد که بیش از 77000 هکتار از منطقه شراب کالیفرنیای شمالی را در سال 2019 از بین برد.

پل دوهرتی، سخنگوی PG&E گفت: “ما به کار خود برای ایمن نگه داشتن و رفع آن ادامه خواهیم داد، هم از طریق رفع ادعاهای ناشی از آتش سوزی های قبلی و هم با تلاش خود برای ایمن تر کردن سیستم فردا نسبت به امروز.” همانطور که قبلاً گفتیم، ما کشف Cal Fire را می پذیریم که خط انتقال PG&E باعث آتش سوزی Kincade شده است.

دوهرتی گفت که این شرکت همچنان با یافته های PSC در مورد تخلفات مخالف است، اما مدیریت آن به “حل و فصل اختلافات قانونی” معتقد است.

او گفت: «ما معتقدیم که حل و فصل به همه طرف‌ها کمک می‌کند تا از آتش‌سوزی نجات پیدا کنند و به ما امکان می‌دهد تا بر جبران خسارت قربانیان و افزایش امنیت سیستم انرژی خود تمرکز کنیم.»

این آتش سوزی در 23 اکتبر 2019 آغاز شد و برای نزدیک به دو هفته آتش گرفت زیرا شرایط خشک و طوفانی آن را به جهنمی تبدیل کرد که در سراسر شهرستان سونوما گسترش یافت.

بسیاری از منطقه دچار قطع برق برنامه ریزی شده بود زیرا PG&E برای جلوگیری از جرقه زدن آتش سوزی به خاموش کردن برق میلیون ها مشتری در گرم ترین و بادترین روزها متوسل شد.

اما این شرکت خطوط اصلی انتقال خود را پر انرژی گذاشته است.

مدت کوتاهی پس از ایجاد آتش سوزی Kincade، PG&E به کمیته اطلاع داد که در هنگام شروع آتش با تجهیزات انتقال نزدیک آتش مشکل داشت.

تحقیقات اداره جنگلداری و حفاظت از آتش کالیفرنیا نشان داد که آتش سوزی که 77758 هکتار را سوزاند و 374 ساختمان را ویران کرد، به دلیل تجهیزات PG&E معیوب بود.

در بیانیه‌ای در روز پنجشنبه، کمیسیون آب و برق گفت که تحقیقات بخش امنیتی آن در زیرساخت‌های PG&E چندین تخلف را نشان داد.

در بیانیه کمیسیون آمده است: «تسویه حساب با تخلفات از طریق حذف دائمی بسیاری از تأسیسات انتقال متروکه در حوزه عملیات PG&E با تأمین مالی سهامداران برخورد می‌کند».